همه چیز درباره ی والیبال
همه چیز درباره ی والیبال
سلام دوستان من دانیال 15 ساله اهل همدان هستم و حدود 6 ساله دارم والیبال بازی میکنم و یک بازیکن نیمه حرفه ای هستم امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید

 

دستوارتی برای شیرجه زدن

 

 

 

۱- تا امکان به جلو حرکت کرده ُ خود را هل دهید و به سمت جلو و بالا شیرجه بزنید.

 

۲- بازو های خود را جلو بکشید و سعی کنید یک دست زیر توپ قرار گیرد. وقتی توپ روی دست چپ است از آن استفاده کنید و بالعکس . برای سلامت بیشتر دستها را خم نکنید و روی هم نیندازید.

 

۳- قبل از تماس دست را جلو انداخته و به سرعت آنرا بالا آورید و با پشت دست توپ را به هوا بزنید.

 

۴- هر دو دست را پایین و روی زمین آورده ُ چانه را بالا بگیرید تا به زمین نخورد.

 

۵- پنجه های پایتان را بالا نگه داشته ُ پشت خود را قوس بدهید. این از توقف زانو و پاها به صورتی ناراحت کننده در روی زمین جلوگیری می کند.

 

۶- بدنتان را آرام روی زمین بیاورید. بنابراین سینه و بعد شکم روی زمین می آید. اگر پنجه های پاها را بالا نگه دارید زانو ها به سختی به زمین نمی خورد.

 

۷- بگذارید روی زمین سُر بخورید تا از کشش دستها روی زمین کاسته شود.



نظرات شما عزیزان:

faezeh
ساعت19:09---10 مهر 1392
سلام دانیال من هم4ساله والیبال بازی می کنم خیلی خوشحالم طرفدار والیبال داریم دانیال به وبلاگ من هم سر بزنید نظر یادت نره

افشين
ساعت17:36---28 تير 1391
شيرجه زدن احتياج به آمادگي بدني خيلي بالايي دارد و براي مبتدي ها عملي سخت و باعث مجروح شدن ميشود.
هنوز جاي زخم هاي زير چانه ام بعد از سالها باقيست ، هرچند كوفتگي و كبودي پهلو ها زود خوب ميشدند و در تمرين بعدي دوباره روز از نو روزي از نو!
موفق باشي


ayhan
ساعت12:58---5 خرداد 1390
سلام

وبلاگه با حالي داري

اگه خواستي با هم تبادل لينك كنيم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن. بعد بهم خبر بده تا با هر نامي كه عشقتون كشيد لينك كنم

منتظرت هستممممممم
پاسخ:slm mamnounam man shomaro link kardam mano ba همه چیز درباره والیبال link kon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, توسط دانیال لقمانی